טיפים למנהלי כספים בנוגע לתשלומי מנויים שנכשלים בכרטיסי אשראי
- Ariel Shapira
- Nov 12
- 1 min read
Updated: Nov 19
לחברות B2C או B2B שמוכרות subscriptions ומחייבות כרטיסי אשראי יש כל חודש תשלומים שנכשלים באשראי. הסיבות יכולות להיות מגוונות כמו Insufficient Funds או Generic Decline.
בסוף הבנקים שמנפיקים את הכרטיסים לא מאשרים את העסקה מכל מיני סיבות
הטיפ הראשון הוא להבין שאפשר להציל את התשלומים האלה.
הטיפ השני הוא להבין מה אחוז התשלומים שנכשלים ומה אחוז ההצלה שלכם.
כל תשלום שנכשל ולא תצליחו להציל, אז תפסידו לא רק את אותו התשלום אלא את כל הLTV של הלקוח (הרבה כסף).
הטיפ השלישי, הוא לבחור במערכת שיכולה להציל לכם תשלומים על ידי מודלים שחוזים מתי הכי טוב לחייב את הלקוח.
הרבה ספקי תשלומים מציעים אופציות פשוטות כאלה, אבל לפתרונות יעודיים יהיה יותר הצלחה לרוב ב 25% יותר.
הטיפ אחרון, הוא לא להגזים במיילים ללקוחות, אלא להתמקד יותר ב Smart retries. מרבית הצלת התשלומים יבואו מערכת חכמה של מודלים הצלת תשלומים.


